אנו נרגשים להכריז על ההרחבה החדשה ביותר שלנו: משלוחים מהחוף המערבי בפלורידה פתוחה רשמית לעסקים!

המיקום החדש שלנו בפלורידה הוא מחסן מאובטח בשטח של 45,000 רגל רבוע (4200 מ”ר) הממוקם בנוחות ליד נמל מיאמי ונמל אוורגליידס.

למה פלורידה?
הבעיה הגדולה ביותר שעומדת בפני הלקוחות שלנו היא היכן ניתן למצוא מכוניות באיכות טובה במחיר נמוך. לפלורידה יש ​​כלכלה פורחת, סביבה ידידותית לעסקים ותרבות רכב מתרחבת. אנחנו חושבים שפלורידה תהיה מקור מצוין למכוניות בעשור הקרוב, והמיקום החדש שלנו יהיה שם כדי לתמוך בה.

ריכזנו רשימה של סוחרים, צופים ושותפים מהימנים שאנו שמחים לקשר אתכם אליהם.

בעולם הלוגיסטיקה, איסוף כלי רכב מפלורידה בקצב סביר הופך למעשה לבלתי אפשרי בחודשי הקיץ, מכיוון שרוב המובילים מעדיפים להישאר בדרום למזג האוויר החם יותר. מה שגורם לרבים מציפורי השלג האלה, כביכול, להעלות את התעריפים שלהן בכל כלי רכב שמניעים משהו בצפון. עם המחסן החדש שלנו יהיה הרבה יותר משתלם לייצא רכבים מהדרום.

המחסן
פלורידה תנוהל על ידי הצוות הפנימי שלנו, עם מעמיסים משלנו המתמחים ברכבי אספנות. אנו נמשיך להציע את אותו שירות ייבוא ​​ויצוא נהדר מפלורידה כפי שאתה יכול לצפות עבור כלי הרכב שלך הנעים דרך המתקנים שלנו בקליפורניה ובניו ג’רזי.

הנה כמה מנקודות השיא של המתקן החדש שלנו:

אחסון מקורה ליותר מ-200 כלי רכב בתוך מחסן מקורה של 45,000 רגל רבוע (4200 מ”ר)
שירות מכולות משותף, יחד עם שירות מכולות ייעודי 20/40 רגל
תעריפי הובלה יבשתית נוחים יותר לכלי רכב מהדרום
ממוקם בנוחות ליד פורט אוורגליידס ומיאמי
שירות מכולות משותף זמין מפלורידה ליעדים הבאים:

לאירופה:
הולנד, גרמניה, צרפת, בריטניה, בלגיה, שוודיה ודנמרק
למזרח התיכון:
ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות
אנו ממשיכים להציע מכולות מלאות של 20 רגל ו-40 רגל לכל הנמלים ברחבי העולם. ולכל הסוכנים והשותפים שלנו בחו”ל, בואו נדון כיצד נוכל להצמיח את העסקים המשותפים שלנו מפלורידה.

פלורידה – הפנינה הנסתרת למכוניות?
באופן מסורתי, רוב רוכשי הרכב היו מחפשים מכוניות מקליפורניה. לאחר שפתחנו את המתקן שלנו בניו ג’רזי ב-2018, ראינו עלייה מתמדת במספר יצוא מכוניות האספנות מהחוף המזרחי.

האם ידעת שפלורידה מגיעה למקום השלישי אחרי קליפורניה וטקסס לפי כמות המכוניות הרשומות במדינה?

כאשר פלורידה חווה כלכלה פורחת וזרם של תושבים, אנו צופים מספר גדל והולך של מכוניות אספנות זזות דרומה ועם הזמן יהפכו זמינים לרכישה.

פלורידה היא גם חווית חופשה נהדרת עם מכירות פומביות רבות של רכב ואירועים להשתתף בהם.

מרקה ספוות